Atklāj enduro perfekciju

RR X-PRO 125

Ritiniet uz Leju

RR X-PRO 125

7990 €

Rezervēt

Šogad, divdesmitajā Beta RR modeļu ražošanas gadā, tie ir pilnībā pārstrādāti un nāk klajā ar jaunu modeļu enduro paaudzi!  Iepazīstinām ar pilnīgi jauno 2T un 4T modeļu klāstu - RR X-Pro! Nesajauciet ar to vecākajiem brāļiem, Race Edition modeļiem, jo X-Pro modeļi piedāvā enduro braucējam plašu funkciju un priekšrocību klāstu, kas piemērots visām enduro disciplīnām. Pieejami astoņi RR X-Pro modeļi, katrs ar savu raksturu un attieksmi: divataktu 125cc, 200cc, 250cc un 300cc modeļi, kā arī četrtaktu 350cc, 390cc, 430cc un 480cc modeļi.

2025 Beta RR X-Pro – Radīts, lai iekarotu vissmagākās takas:

Šis modelis ir īpaši izstrādāts, lai tiktu galā ar vissmagākajiem apstākļiem, ar iezīmēm, kas nav sastopamas lielākajā daļā citu enduro modeļu, tostarp jaunu rāmi ar 20mm zemāku sēdekļa augstumu, jaunu vienas atsperes priekšējo dakšu, ar stūres stiprinājumiem uz elastomēra buksēm, dzesēšanas šķidruma izplešanās tvertni un vilkšanas siksnu uz priekšējā spārna. Kā pēdējais jaunums ir pilnīgi jauns plastmasu dizains, kas izceļ šo motociklu starp citiem modeļiem.

ZF SHC priekšējā dakša ir vieglāka par iepriekšējām dakšām uz standarta RR modeļiem, tagad izmantojot vienu atsperi labajā pusē, kur ir arī sprieguma regulētājs, kamēr dakšas hidrauliskas kompresijas un atsperes atsitiena slāpēšanas darbs tiek veikts kreisajā pusē. Šis vienas atsperes dizains ir ideāls smagām enduro sacensībām, nodrošinot braucējam labāku "stabilitātes" sajūtu. Tas arī ļauj dakšai ātrāk reaģēt, jo ir mazāk berzes nekā citos dizainos. Priekšējo dakšu papildina vienādas cietības elastomēru bukšu stūres stiprinājumi no XTrig, kas samazina vibrāciju un nogurumu braucēja rokās. Aizmugures amortizators arī ir jauns, ar uzlabotiem vārstu iestatījumiem, kas saskaņoti ar jauno SHC priekšējo dakšu.

Lai uzlabotu aizsniedzamību, sēdekļa augstums ir samazināts par 20 mm, lai pazeminātu smaguma centru un nodrošinātu labāku atbalstu grūtākajos apstākļos. Jauna vilkšanas siksna ir uzstādīta uz priekšējā spārna, lai palīdzētu, ja priekšējais ritenis jāpaceļ ārā no sarežģītas situācijas.

Jaunais rāmis balstās uz RR Race Edition un RX modeļu dizainu, ar biezāku galveno muguras cauruli, kas ir stiprāka nekā iepriekšējos modeļos, un nodrošina uzlabotu kontroli ar mazāku rāmja elastību. Līdz ar jauno rāmi ir uzstādīts jauns Nissin aizmugurējais bremžu galvenais cilindrs, kas nodrošina uzlabotu aizmugures bremžu veiktspēju. Šis jaunais galvenā bremžu cilindra dizains ir ar lielāku tvertni, saturot lielāku bremžu šķidruma daudzumu, kas palīdz dzesēt sistēmu intensīvas bremzēšanas laikā.

RR X-Pro modeļiem ir raksturīgs jauns izskats, iekļaujot jaunu priekšējā luktura maskas dizainu, jaunus stilīgus degvielas tvertnes paneļus un jaunu aizmugurējo spārnu. Jauni grafikas elementi papildina šī modeļa izskatu, kas piešķir tam izcilu, dinamisku tēlu.

125CC – Mazākais motocikls Beta enduro klāstā, tas ir vieglākais un arī visvieglāk vadāmākais modelis. Tādā pašā sacensību stilā, tas ir piemērots gan jaunajiem braucējiem, kas pārkāpj no zemākas kubatūras vai sākt moto braukšanas apgūšanu no nulles, gan arī pieredzējušiem braucējiem, kuri meklē sev motociklu priekam.

Tas ir reģistrējams CSDD kā A1 klases motocikls un vadāms ar A1, kā arī ar B kategorijas tiesībām.

Jaunumi šajā modelī:

  • ZF SHC priekšējā dakša: Viena atsperes dizains, pilnībā regulējams priekšspriegojums, kompresija un atsperes atsitiens. Svara samazinājums vairāk nekā 250 grami.
  • ZF aizmugures amortizators: Pārbūvēts un saskaņots ar SHC priekšējo dakšu. Uzlabota kopējā piekares līdzsvara un braukšanas kvalitāte. Progresīvs piekares savienojums uzlabo vadāmību.
  • Samazināts sēdekļa augstums: 20 mm zemāks nekā MY24 RR modeļiem, ar jaunu formu un mīkstāku putu, lai nodrošinātu ērtāku braukšanu.
  • Rāmis: Līdzīgs RR Race Edition un RX modeļu dizainam, ar lielāku muguras cauruli, kas nodrošina lielāku izturību un mazāku elastību.
  • Aizmugurējais bremžu galvenais cilindrs: Lielāks šķidruma tilpums nekā iepriekšējās versijās, lai samazinātu siltuma uzkrāšanos intensīvas bremzēšanas laikā.
  • Stūres stiprinājumi: XTrig FlexFix isoelastic stūres stiprinājumi samazina nogurumu un vibrāciju.
  • Elektroniskā atslēga: Drošības sistēma, kas novērš zādzību ar unikālu kodētu atslēgu, kas tiek lietota arī kā slēdža apturēšanas sistēma, kad tiek nēsāta ap kaklu.
  • Dzesēšanas šķidruma izplešanās tvertne: Samazina dzesēšanas šķidruma zudumus ekstremālos apstākļos.
  • Jauns plastmasu dizains: Jauns luktura maskas dizains, degvielas tvertnes paneļi un aizmugures spārns, kas izceļ motociklu.
  • Grafika: Pievilcīgas grafikas ar itāļu sarkano krāsu un izsmalcinātām līnijām.
  • Priekšējā vilkšanas siksna: Lai palīdzētu, ja ir nepieciešams pacelt priekšējo riteni no sarežģītas vietas.

Citas funkcijas:

  • Elektriskais starteris: Precīzs un uzticams, būtisks, kad nepieciešams pārstartēt motociklu grūtās situācijās. Rezerves kāju starteris pieejams kā opcija.
  • Sajūgs: "Light-Pull" diafragmas sajūgs ar trim regulējamiem iestatījumiem sviras pievilkšanas un progresivitātes regulēšanai.
  • Akumulators: Litija akumulators ātrai iedarbināšanai un mazākam svaram.
  • Elektronika: Priekšējais un aizmugurējais lukturi ar stundu skaitītāju, ceļojuma mērītāju, ātruma mērītāju un citiem rādītājiem.
  • Degvielas tvertne: Caurredzama, lai viegli sekotu līdzi degvielas līmenim.
  • Dzinēja aizsargs: Plastmasas aizsargpanna, kas samazina dzinēja troksni un ir veidota, lai uzlabotu klīrensu.
  • Grafika: Jaunas grafikas ar dominējošo Beta sarkano krāsu, kas piešķir raksturīgu izskatu.

2T modeļiem papildus:

  • Kartes slēdzis: Divas pozīcijas, lai pielāgotu dzinēja jaudas piegādi (mitram/sausam laikam).
  • Elektroniski vadīta eļļas iešprice: Eļļas tvertne zem sēdekļa (viegli atverama ar pogas nospiešanu), kas novērš nepieciešamību pēc iepriekš samiksētas degvielas.

Ideāls modelis tiem, kas meklē vieglu, bet jaudīgu 2T enduro motociklu, kas nodrošina lielisku veiktspēju un braukšanas pieredzi jebkurā apstākļu kombinācijā!


  • Betamotor - RR X-PRO 125

Beta aksesuāri

Iepazīsti vairāk

Beta apģērbi

Iepazīsti vairāk

Speciālais aprīkojums

  • Betamotor - Karšu slēdzis

    Karšu slēdzis

    Divas pozīcijas, lai pielāgotu dzinēja jaudas piegādi atbilstoši apstākļiem (mitrs vai sauss).

  • Betamotor - Jaunā ZF SHC dakša

    Jaunā ZF SHC dakša

    Pilnīgi jaunā ZF SHC priekšējā dakša ir vieglāka kā iepriekšējiem standarta RR modeļiem, izmantojot vienu atsperi labajā pusē, kurā ir sprieguma regulētājs, kamēr visa dakšas kompresijas un atsperes atgriešanas hidrauliskā slāpēšana tiek nodrošināta kreisajā pusē.

  • Betamotor - Jaunais dizains

    Jaunais dizains

    Maska ir ar jaunu konusveida dizainu, savukārt aizmugures spārns un degvielas tvertnes paneļi pagarinās motociklu, piešķirot tam jaunu dinamiku, izsmalcināti savienoti ar jauniem kontrastējošiem grafikas elementiem uz baltajām plastmasām.

  • Betamotor - Stūres stiprinājumi X-Trig FlexFix

    Stūres stiprinājumi X-Trig FlexFix

    Braukšanas komfortu uzlabo arī jaunais stūres stiprinājums X-Trig FlaxFix ar gumijas starplikām. Šī kombinācija palīdz samazināt vibrācijas, kas tiek pārnestas no stūres uz braucēju, padarot saķeri ērtāku un mazāk nogurdinošu.

Tehniska Specifikācija

Šasija

Rāmja veids

Molibdēna tērauda rāmis ar divām dalītām apakšējām caurulēm, sadaloties virs izpūtēja

Riteņu bāze

1477 mm

Garums

2167 mm

Platums

830 mm

Augstums

1270 mm

Sēdekļa augstums

930 mm

Klīrenss

325 mm

Kāpšļu augstums

410 mm

Svars

94

Svars uz priekšējo riteni

45

Svars uz aizmugurējo riteni

49

Degvielas bāka

9.5

Degvielas rezerve

2.3

Dzesēšanas veids

2 radiatori

Dzes.sistēmas tilpums

1.3

Priekšējā piekare

hidrauliska, 48mm, apgrieztā (USD)

Priekš.piekares ražotājs

ZF

Priekš.piekares modelis

SHC

Priekš.piekares regulācijas

atsperes priekšspriegojums, kompresija, atsitiens

Priekš.piekares gājiens

295

Aizmugurējā piekare

Amortizators ar ārēju atsperi

Aizm.piekares ražotājs

ZF

Aizm.piekares regulācijas

atsperes priekšspriegojums, kompresija, atsitiens

Aizm.piekares gājiens

290

Priekšējo bremžu tips

hidrauliska

Priekš.bremžu galv.cilindrs

Nissin

Priekš.bremžu galv.cilindra izmērs

10

Priekš.bremžu darba cilindrs

Nissin

Priekš.bremžu darba cilindra veids

peldošais

Priekš.bremžu darba cilindra skaits

divu virzuļu

Priekš.bremžu diska izmērs

260

Priekš.bremžu diska tips

viendaļīgs

Priekš.bremžu diska dizains

Wave

Aizmugurējo bremžu tips

hidrauliska

Aizm.bremžu galv.cilindrs

Nissin

Aizm.bremžu darba cilindrs

Nissin

Aizm.bremžu darba cilindra veids

peldošais

Aizm.bremžu darba cilindra skaits

viena virzuļa

Aizm.bremžu diska tips

viendaļīgs

Aizm.bremžu diska izmērs

240

Aizm.bremžu diska dizains

Wave

Priekš.riepas veids

kameras

Priekš.riepas izmērs

90/90-21

Priekš.riepas ražotājs

MAXXIS

Priekš.riepas modelis

MaxxEnduro

Priekš.aploces izmērs

21x1.6 - 36 spieķu

Priekš.aploces ražotājs

Excel

Priekš.aploces modelis

Takasago

Aizm.riepas veids

kameras

Aizm.riepas izmērs

120/90-18

Aizm.riepas ražotājs

Maxxis

Aizm.riepas modelis

MaxxEnduro

Aizm.aploces izmērs

18x2.15 - 36 spieķu

Aizm.aploces ražotājs

Excel

Aizm.aploces modelis

Takasago

Ķēdes tips

520

Oringu tips

o-ringu

Aizm.zobrata materiāls

alumīnija

Priekšējais lukturis

halogēna

Tiltiņu tips

CNC

Stūre

alumīnija, 28.6mm

Dzinējs

Cilindru skaits

1

Dzinēja tips

2T

Dzesēšanas tips

šķidruma

Urbums

54

Gājiens

54.5

Dzinēja tilpums

124.8

Kompresijas pakāpe

15.2:1

Izplūdes vārsta tips

BPV sistēma

Startera veids

kikstarteris

Aizdedzes sistēma

AC Kokusan ar digitālu CDI

Aizdedzes svece

NGK BR9ECMVX

Eļļošanas sistēma

iepriekš kannā samiksēta degviela

Degvielas padeves veids

karburators

Degvielas padeves sistēma

Keihin PWK 36

Sajūgs

daudzdisku, slapjais, ar apgriezto atvēršanos

Sajūga kontrole

hidrauliska

Sajūga galv.cilindrs

Brembo

Sajūga galv.cilindra izmērs

10

Primārās piedziņas attiecība

Z.23/73

Ātrumkārba

6 ātrumu

Piedziņa

ķēde

Dzinēja eļļa

SAE 10W/40

Atgāžu apjoms

64

Patēriņš

2.8

Garums

2167 mm